17.48

sitter vid datorn och chillar just nu bara. lyssnar på musik som vanligt och har även tänt ljus. blir mycket trevligare stämning och mysigare då. vem håller med mig? varför skriver jag så där för? ingen som svarar ändå hahaha. forever alone. fun fun! den här skoldagen var väl okej, hände ingen speciellt. inte vad jag minns alla fall. åt på subway. det var gott!

igår gick jag i skolan till halv 5.. men vi fick sluta lite tidigare så att vi skulle hinna med bussen hem. nice. drog hem och käkade, bytte om till träningskläderna och tog bussen in till stan igen vid 7 för att gå på ett zumbapass. det var en jätte bra ledare och jag och veronica som jag tränade med hade jätte roligt. var bra låtar och det är ju det som spelar in mest på hur roligt passet är. kul var det!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan ska jag sätta ihop en önskelista. en mer seriös än den förra. i den här listan ska det vara sånt jag verkligen vill ha som jag har tänkt igenom noga. haha. Längtar verkligen till min födelsedag!! ska ha gemensam fest med min kära vän cim som fyller år dagen efter mig. så vi båda firar våran 17-årsdag tillsammans. nu är maten klar! vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0