your heart, soul, eyes, all black, all night.

Ska gå och trycka i mig jordubbar och glass nu med min madda, fadda och sistaaaá. nice de.
fick ju även lov redan idag. ÄNNU MER NICE! Blir inte skola förän om 13 dagar för min del.
nästan två veckors lov! sick vad skönt de ska bli. ska njuta som bara den!!!!!

Ska försöka dra till birsta imorgon för att köpa mig nåt snyggt att ha på mig, om någon vill följa med mig de vill säga. vill inte åka dit själv. Har inga kläder... för nu när jag bytte rum så rensade jag och slängde allt jag inte använder. UT ur garderoben med kläderna jag inte använder, vad är meningen med att ha kläderna där om jag inte använder de. hur som helst så blev de inte mycke kvar? knas.  men vad ska man göra...
WHERE MA MONEY AAAT??? haha cry me a river för det.

Vi ses senare eller imorrn. JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0