You are now about to witness the strength of street knowledge...

Fick sluta tidigare från svenskan. Så är hemma redan nu... klockan är snart halv 6 och det finns inte så mycket kvar av den här dagen... Jag hoppas på att få färga håret idag annars så ska jag kanske på ica en snabbis med Veronica. Minns inte varför hon ville dit men hoppas hon ville köpa något gott för det vill jag hehe.

Men i alla fall så har jag sprängt mina högtalare med eazy with the E sen jag kom hem.
Im talkin about 8 BAAAAAAALL! hahaha i love it. ska bara säga 8ball från och med nu.

Livet känns soft just nu. känner mig så jävla G med min nya fresh SNAPBACK och dunkar NWA.
haha jag är så cool! hahaha aja ska fortsätta med att vara cool nu. vi hörs!

fckyeahhiphoplyrics:  MC Ren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0