My life, my pain lasts forever, nothin' in these streets makes it better...

Hej! jag ändrade headern lite, gjorde den svartvit och skrev dit Frida. Fick sluta tidigare från skolan idag, fick sluta 15 istället för 16.30! De var nice. dessvärre så vare för att jag inte skulle redovisa.. ni vet hur de låg till med det så strunt samma nu. Nyss ätit middag och jag tror jag bara ska sitta hemma resten av dagen och hare soft. Vill egentligen ut och springa. MEN what to do åt att jag alltid är sjuk. Är fortfarande krasslig i halsen och inte riktigt hundra i nästan heller. hahaha.. Jag är fan alltid sjuk. aldrig någon annan som är förkyld typ? bara jag. fan vad kul. nej det är de inte! stoppar mig från att leva mitt liv. måste kolla upp de snart om jag typ har nå fel på mitt immunförsvar eller något sånt. Äter vitlök hela tiden hemma....... men nä de hjälper inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0