Tupac alive att Coachella. He's still here with us.


Fuck så jävla mäktigt. Det här är säkert det bästa jag sett på länge. fan ingen slår de här. Bästa uppträdandet sen Tupac lämnade oss. Ingen rappare som fanns då Tupac fortfarande var i livet eller som finns nu slår det här. Tänk er tanken att få vara där och få uppleva Tupac live, or should i say ALIVE. Fatta hur jävla coolt och fett de här är eller? Galet vad dagens teknologi är avancerad. det ser så äkta ut. Det är nästan så att man vill gråta när han POFF försvinner! Oh Tupac... Ni som sett Tupac i livet är bra lyckliga.

Jag bara måste till Coachella någon. Någon dag ska jag dit. helt klart. riktigt jävla mäktigt är vad de är. ALLA! precis alla artiser kommer ju dit. Till och med Tupac. det är som himmlen för en musik älskar som mig. så det är ju självklart att jag ska jag dit någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0