Theraflu, Mercy, Kim, kanye and so on.

Har tänkt på att ni kanske undrar varför jag inte har lagt upp kanye west - Theraflu och anledningen är att jag inte gillade de. Är sjukt irriterad på att att min älskling har någonting på gång med kim hoe kardashinan (vet inte hur hennes efternamn stavas) okej, jag har ingen rätt att döma människan när jag inte känner hon. men har man gjort ett sextape så dömer jag och som jag har uppfattat henne så verkar hon helt blond i huve. Kim ser väl ett stort dollartecken i pannan på kanye. Vad ser han i henne? Jag hoppas att han bara är ute efter att sätta på henne. Fan vad jag kan vara elak ibland...

Men hur som helst så kan ni lyssna på någonting annat nytt och fräsht. Mercy med Big Sean, Pusha T, 2 Chainz Kanye West. GO HARD.
What do you think? about mercy, theraflu och de här med kim och kanye? TELL ME! I wanna know!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0