tårar.

Ja nu är det så här att jag har aldrig sett filmen Titanic. Ni läste rätt. Jag har ALDRIG sett filmen. Jag har inte velat sett den för att så många säger att de har gråtit så till filmen och de har liksom inte blivit av. jag gillar inte sorgliga filmer eftersom jag är ganska känslig när de gäller sånt där. Och nu fattar jag verkligen varför jag inte sett den tidigare. Veronica förslog vi skulle se den.

Jag var lite skeptisk men hängde på Veronica, Cim och Emma och såg den ikväll i 3D dessutom. Jag ångrar att jag såg den. jag grät igenom hela filmen. kunde inte hålla tillbaka. Försökte hela tiden hålla tillbaka så det inte skulle låta så högt.. ville egentligen släppa ut lite några floder till men kunde inte göra det för då skulle nog hela bion glo på mig och undra vad problemet var... fan pinsamt. Jag sitter fortfarande och grina. jag skojar inte nu. GRÅTER FORTFARANDE! fast jag är hemma och att det var en timme sen filmen sluta. ÅÅåååå orkar inte! hatar filmen. jävla skit. Jag måste vara jävligt känslig på nå vis. kan inte släppa filmen... Det är väl det att de hänt på riktigt som gör de ännu värre. så jävla hemskt.......... SKA GRÅTA LITE MER NU...... ni vill inte se hur jag ser ut just nu asså. Jag har ont i huvudet för att jag har grina så mycket. Nu ska jag gråta vidare.. KAN TÅRARNA SLUTA RINNA! godnatt.


jag gråter bara jag tittar på bilden... Jag ska aldrig mer se den här filmen. klarar inte av smärtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0