Stockholm, Tinie Tempah & Drake

EYY!!!! HEY!! wassup? haha. Nu har jag inte uppdaterat på några dagar. har haft fullt upp. Hade det super trevligt hos Sofia i fredags. I lördags så softade jag bara hemma och hade de allmänt soft haha. På söndag morgon tog jag och Veronica tog till Stockholm. Vi checkade in på hotellet och Gick runt på stan och äventyrade. Spanade efter kändisar.. men jag såg inga. Eller jo jag såg i alla fall Adam Kanyama två gånger. först på MCdonals och sedan utanför globen med. Vågade inte få fram. feg jag är. Borde fan ha gjort det! han är ju sjukt bra på sin grej om man säger så. RIKTGT jävla bra.

Men nu till det jag ska snacka om. Vi tog tunnelbanan till globen vid 6 om jag inte minns fel och stod i en kö som var huuuuur lång som helst. Jag som tyckte vi var i tid där men nej. Folk hade tydligen stått där sen 6 på morgonen typ. haha! Så gör man tydligen om man vill stå längst fram. Bor man i stockholm så vore allt så enkelt. Fan för er! hur jävla underbart vore de inte att bo där. One day I will haha. I alla fall när vi kom hem så trängdes vi och försökte komma så långt fram vi bara kunde. Lyckades komma hyffsat långt fram. Det blev svettig, trångt och ont fick man. Men det var värt det. Helt klart värt det. Först Körde DJ future eller vad han hette. Han kunde verkligen hypa upp publiken. Sen kom Tinie Tempah ut och jag höll på att dö redan då... fick fan ingen luft och var hur törstig som helst. Halv 8 kom vi in och vi väntade på att Drake skullt komma ut i timmar. Klockan halv 10 kom han ut på scenen. SHIT. vilken jävla mäktig känsla. Jag tog inga bilder för de hade jag inte tid med. Alla filma och tog kort men jag njöt av stunden och struntade i det. I alla fall allt var awsome och jag var helt slut efter... Somnade typ direkt när vi var tillbaka på rummet. Tog tåget hem vid 2 nästa dag. Varit på skolan i dag och jag gick hem efter lunch. har feber och ont i halsen... mår piss helt enkelt. ska vila nu och sen försöka plugga. Vi hörs senare.


här är en bild jag lånat av Veronica. Den är tagen precis när han kom ut på scenen tror jag. LIKE AN ANGEL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0