Rihanna have gone back to black.


“Cuz I'm black bitch!” Fuck YES! Åh äntligen har min babe gone back to black!!! Det är så mycket snyggare. STAY BLACK!! please!

Juste på tal om hårfärg så vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår... det fär för dyrt att slinga och allt de där. Sist jag klippte mig och typ slingade så gick de på runt 2000 kr fast jag hadr rabatt. så jävla dyrt! Mamma har inte råd med det och inte jag heller... Hatar att gå runt med färgen jag har nu. Måste i med blonda slinger men tänker inte göra det själv. då blir det bara fult. I alla fall så måste jag klippa mig. Det är akut!!!

Så eftersom jag inte har råd att göra blonda slinger så funderar jag på att go back to dark choco brown.... det är ju snyggt som fan att vara mörkhårig men jag vet inte. Jag har ju velat bli typ ljushårig/blond och nu är jag så nära den färgen jag vill ha... HUR SKA JAG GÖRA? help me please.


Kommentarer
Postat av: nicole

Mörk frittan

2012-04-01 @ 12:33:06
URL: http://nicolelodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0