i got alot on my mind...

oooooooh vad jag är trött. jag är helt slut. verkligen helt slut. har varit så jävla trött den här veckan? and I don't knoe why??? knas är vad de är. åt på kebabcity idag eftersom det inte var någon god skollunch. sista måndagspengen gick till mat. ovanligt att jag köper mat? nej. gott vare i alla fall och som tur är får vi pengar igen på Måndag. Ska försöka hålla hårt i dom. Hur som helst så vill jag bara att den här veckan ska ta slut... Kommer vara helt död på Fredag! somna klockan 6... haha!

btw jag vill köpa inlines eller rullskor eller vad sjutton de heter. har velat de i några år nu.. haha. ballt vore de att ha. till sommaren vore de perfekt ju. BUT the problemo är ju att det kostar pengar. och jag har inga pengar. önskar jag vore rik ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0