I am not sure you feel the same. Tell me how you feel. Tell me.

I don't know what to do. I wish it was easy. But it's not.
Hey, go kväll, go middag, go dag kalla de vad ni vill haha. Nä men, Jag har inte känt att jag haft något att blogga om. Annars hade jag ju bloggat som ni kanske förstår. Idag har jag möblerat om på mitt rum igen.. bytte ju rum med min syster för inte så länge sedan. Har haft svårt att få till det med möblerna.. har inte fått plats med en del grejer osv. Men nu verkar jag ha fått allt på sin plats. Måste bara fylla alla lådor och så med sakerna som just nu ligger på golvet. Jag gjorde "varma mackor" i ugnen förut. gott vare. min godispåse är hos Veronica och jag saknar den som sjutton. orkar inte gå dit och hämta den heller. är för lat för de. haha! Godispåsen saknar säkert mig också. Just nu sitter jag bara och längtar tills att de ska bli nästa dag, Fredag, För i morgon ska jag festa loss hos Sofia. Köpte present till hon igår. Hon bjuder även på tacos som verkligen uppskattas. Längtar tills imorrn!! Nu ska jag nog stänga av datorn och försöka sova. G natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0