guess who's coming to Dinner?

Hey! Ska snart till Nicole för att äta middag med the girls. Är sjukt super duper hungrig så det ska verkligen bli gott. JALLA JALLA med maten!!! Skulle kunna äta en hel häst och som tur är så bor hon bara upp för gatan. Vi bor väldigt nära varann och det är bra. Vid ett sånt här tillfälle är det extra bra haha. Jag vara bara hemma i går och chilla för mig själv. var helt slut efter veckan som var.. har varit en sjukt dryg och jobbig vecka. skönt med helg, verkligen efterlängtad!! Nu ska jag göra mig klar. kvällen spenderas alltså hos Nicole.

Vad ska ni hitta på ikväll? tell me. puss!


Jag vill tillbaka till Indien igen. I miss it so much, fast ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0