fuck this, fuck that, fuck you.

I love a fat chick with a body enormous, it aint about the weight, its about how they perform it!!! hahah shit da fuq vare där? ja ni känner ju mig jag skriver lite konstiga saker ibland. Smoke cheeba cheeba smoke cheeba cheebaaaaa!!! haha... okej jag ska lägga av. vad har ni för er en ohärlig söndag som denna då? jag sitter här och grinar över att skoldatorn är så jävla efterbliven så att den helt plötsligt kan stänga av sig själv. det hände mig. jag hade ett skolarbete uppe... och kom på nu när jag skulle öppna dokumentet att jag inte hade sparat det? men va när stängde jag ner det tänkte jag... JUSTE datorn fick ju adhd förut och blev svart... den dog. SÅ NU ÄR HELA JÄVLA SKITEN BORTA. seriöst jag orkar inte...... pluggar fan aldrig och ni ser ju varför. vad vill gud mig. jag orkar itne..... det var ju förfan inför svenska nationella redovisningen som ska vara klar tills imorrn/tisdag typ. jag orkar seriöst inte med mitt liv. är så jävla hungrig också..... ska ÄTA upp allt som går att äta nu. finns dessvärre inget att äta i det här jävla huset. fuck allt. FUCK AINA... typ. NÄÄÄÄääää every little thing aint gonna be alright bob... känns så fel att lyssna på dig nu bob som ekar i mina hörlurar..... asså seriöst hejdå ska gå och ta livet av mig nu en stund. fuck allt skiter i allt för ikväll och får ta bekymmrerna imorrn. love from me......

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta upp ett word dokument, högerklicka på wordbilden och där står det dina senaste saker du gjorde. Har du inte skrivit typ 7 dokument efter att ditt dokument försvann borde de finnas kvar där :)

2012-04-22 @ 22:42:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0