fet länk till er

Jag bloggar verkligen inte så bra just nu. Dålig jag är på att ta hand om min blogg.
Dock är jag bättre på att ta hand om min tumblr. Så är jag dålig på att uppdatera bloggen så kan ni alltid kika in på min (FET LÄNK) tumblr!!

Ska ta en duscha så att jag blir clean och sedan kanske måla naglarna och sånt där gurlstuff u know. boring shit. Ska färga mitt hår imorrn igen eftersom de inte blev så stor skillnad sist. tog en för ljus färg för jag var rädd de skulle bli för mörkt men istället blev de för ljust. det blir aldrig de resultatet man vill ha. Vi får se om jag lyckas få de nå mörkar imorrn då. Har hur mycket plugg som helst men jag orkar verkligen inte. fan äre för fel på mig... önskar jag vore super duktig på att plugga men tyvärr är jag inte det. synd det. Så jag har det jag gör imorrn. hej alla härliga inlämningar och shit, för i morgon ska jag ta itu med er. passa er!!!! haha puss på er så länge!

tupacismynigga:  Tupac <3 http://28.media.tumblr.com/tumblr_lwfgd6WzxS1qbsg6oo1_500.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0