Comment

Kommentar
Anna
om Kendrick Lamar Ft. Dr. Dre - The Recipe:

Tung musik smak du har och en jävligt bra blogg måst säga! Kärlek!
Jag vet att du gilar att upptäcka nya artister, jag hittade en artist förra veckan Han heter Diakon of beats, låten som jag gillar Race COURSE!
Han e THE BOMB! TYCKER JAG PERONLIGEN. CHECK HIM UP

Svar
Tack så hemskt mycket fina du! LOVE till dig!
Lyssnade på Race Course nyss och förstår du tycker han är THE BOMB! haha ska kolla upp han lite mer. Tack för tipset!
Tycker det är jätte roligt när ni slänger in kommentarer då och då, säger vad ni tycker eller tipsar om saker.
sjukt roligt. Älskar er mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: miloveugyal

FETT SÖT läsare, men vem är den här killen Diakon of Beat???

2012-04-05 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0