Är så otroligt less just nu...

Jaha. Jag har fått F i muntliga redovisningen på svenska nationella. Fan vad roligt. Nu undrar ni kanske hur det gick till? Man skulle lämna in en lapp om vad man ska redovisa om osv dagen innan, alltså idag. MEN VAD FAN GÖR INTE JAG????????????? JO JAG GLÖMMER BORT DET och fick ett meddelande nu om att jag får F i den här muntliga delen för att jag inte lämna in en jävla lapp. JAG orkar inte med mitt liv just nu. Är så jävla less på allt. Jag hatar och är så less på dig, dom, ni, det, den och allt!!!! FUCK YOU, FUCK IT, FUCK EVERYTHING!!!! förlåt för mitt hemska språk men som ni kanske märker så är jag sjukt jävla less nu. Hatar skolan. Har alltid gjort. Vi hörs senare ska gå och lugna ner mig på nått sätt.

Kommentarer
Postat av: cimberly

ojdå.. jag lämnade in min samma dag, han sa att de inte gjorde nått o:

2012-04-23 @ 19:32:28
URL: http://cimberlyy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0