The fresh prince of bel air

vaknade imorse med siiick värk i halsen kunde inte prata för de gjorde så ont. illa, riktigt illa! jag som hade tyckte de skulle bli en bra dag, först skolan, sedan på stan med mamma ett tag innan jag skulle på zumban och hon på föräldramötet. typiskt. har legat i sängen hela dagen. ont i halsen och feber. var ju inte länge sedan jag var sjuk? stört. alla fall så är jag ledig imorrn med för de är studiedag men på gå på torsdag för då har vi en grej i engelskan jag måste göra men inte ser fram emot. skitsamma de ordnar sig som alltid. har haft hyffsat tråkigt idag så har suttit vid tumblr, lyssnat på musik och sett på fresh prince of bel air!!! Will Smith är grym haha. swag. han är en av mina favorit skådespelare. älskar serien, 90-tal är så soft, bästa årtiondet haha.
image

Kommentarer
Postat av: zm

oj vilka roliga ! hahaaha

2011-10-12 @ 14:41:15
URL: http://zelanmona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0