strawberrys

tjo tjooo TJOHO! haha. varit på skolan tills typ 15 kom hem för ett litet tag sedan och nu ska jag sitta här vid datan ett tag sedan göra mig klar för att dra och träna med veornica och kanske nicole. da place!! GOLDS! haha.. brukar hänga där ganska ofta. där jag finns om ni vill ha tag på mig haha. ska forsätta sitta vid tumblr nu och lyssna på musik. denna lyssnar jag på just nu Pusha T – Amen - Explicit så jävla feeeeeeeet! sick. ni måste playa den nu. c ya!


fyfan vad gott!!! GE MIG JORDGUBBAR NU! ♥


Kommentarer
Postat av: veronica

hur svårt kan de va att stava mitt namn rätt nån gånggggggggggg!!!

2011-09-19 @ 17:24:07
URL: http://vvvveronica.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0