poetry

go morgon. igår kväll drog jag ut med veronica och cim. vi hade det lite skojigt och rev hela stan typ, nä skoja bah. var lite läskigt ett tag när de var ett fyllo som följde efter oss... jag köpte även godis på hemmakväll! fett gott godis där. kom hem vid 12 tror jag. var så sjukt trött igår. Fast det var jag i fredags med! gissa när jag gick och la mig i Fredags? kl 10!!!! TIO!!! hahaha... jag höll på att somna i soffan orkade seriöst inte hålla ögonen öppna. det har aldrig hänt förut? somnade på några sekunder bara. man blir väl trött efter en skol-och träningsvecka. Mamma kom ju som sagt hem i torsdags så i fredags var jag hemma med familjen pratade med mamma och pappa hur de haft det. kollade på bilder från barcelona. SJUKT AVIS jag är på mamma!!! GISSA VAD HON GJORDE NÄR HON VAR DÄR? hon var på CAMP NOU!!!! och såg Barcelona-Milan. avundsjuk? ja. vi fick även en massa presenter av mamma. så fiiiint! älskar dig lillmamma. sks ta och käka lite godis nu haha... AMEN de är ju gott haha. c ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0