I'm so gonna do it

Jag saknar redan mamma. lillmami då♥ det är väldigt tomt här hemma när inte the parents är här. vilket liv det är annars. Nu äre tyst, tyst som i graven. scary! i dont like. vilken mes jag är. aja ligger i sängen nu och bloggar åt er, håller på med tumblr, fb och lyssnar på musik för att bryta tystnaden. lyssnar på lloyd och trey songz typ. nice.

ALLTSÅ jag är så less på mitt useénde och håret!!!! SÅ LESS! mitt hår är en katastof. min frisyr är åt helvete (om man ens kan kalla det för frisyr) typ rak långt och ser förjävlig ut. min hårfärg är jag dö less på och ja jag kan inte vänta tills mamma kommer hem så jag kan gå till trudes och göra något åt råttboet till hår. SKA BLI SÅ JÄVLA FANTASISK!!! längtar. blooooond/ljusbrun here i come.

I'mma need to see your fuckin hands at the concert!!!!! HELL YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0