i have no money

Har letat, eller letat och letat, haft kikat efter ett par sånna här militär gröna shorts med lite slitningar HELA SOMMAREN. ja, efter ett par exakt som de på bilden. de är från modekungen och nuuuu finns det ett par som jag velat ha så länge där... nu när man inte kan ha shorts längre. kanske kan ha de och tights till som veronica tipsa mig om. får se.. men de kostar ju så mycket! 500 tror jag det var.. fan. jobbigt läge. får se hur de blir med dom. vill ha skorna, den stickade vinröda tröjan och beiga trickade tröjan!!! nice. give me.


Kommentarer
Postat av: essay writing

ska ringa till hennes skola och säga åt dom att inte ge dom för mycket skolarbete, så jag kan få mer tid med hon!!! ska sitta vid datorn ett tag sedan hitta på nåt. kommer fler inlägg

2011-10-09 @ 20:23:46
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0