Frank Ocean

Hua vad jag är trött! tror jag gäspat minst 1000 gånger ikväll. sjukt trött har jag varit idag. varit på skolan från halv 9 till 15 tiden. Efter jag kommit hem från skolan kom mormor och hämta mig och syrran. Åt middag hos mormor och morfar, ÄÄÄLG-Köttbullar och stuvade makaroner, gott! till efterrätt fick vi äppelpaj med vaniljsås. älskar er mormor och morfar. Efter vi ätit tittade vi på videofilm från när jag och mina kusiner var små. tyvärr hade vi ingen film med fanny för hon är så liten så hon var inte född på den tiden. Nu ska jag käka upp mitt äpple sedan blire date med kudden. haha fult det låter. KRYPA NER I SÄNGEN SKA BLI NICE. äsch! vafan, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0