the weekend

Hej kära bloggen! så jag har gråtit. nä! okej jag har inte gråtit men nära på haha. som ni vet så har det varit något konsigt med bloggen. Det har stått att bloggen inte varit aktiv, eller något liknande. den funkar fortfarande inte hela tiden, ibland äre nåt fel ändå. men om ni ser det här så har jag inte tagit bort bloggen! DEN FINNS KVAR! fattar inte varför det står jag inte är aktiv? stört.

efter skolan drog jag, veronica och nicole på birsta, vi spenderade den mesta tiden på cubus. jag lämnade tidigare idag tillbaka 2 par jeans på cubus, dragkedjorna hade gått sönder. skit kvalité. så jag fick ett presentkort på 400:- sjukt nice! senare på birsta som sagt shoppa jag loss haha. köpte alla fall 2 läppstift, lösögonfransar och lite andra hemliga saker som jag inte kan säga här.

IMORRN ÄR DET FREDAG!!!!!!! OH YES!! OCH VI FÅR HÖSTLOV!!! Its sick how nice det är. Lovet börjar med att jag, veronica och sofia drar på THE CLUB. På lördag fyller emma år så drar till hon då på kvällen, party all night long. sen till veckan, på onsdag drar vi iväg till stockholm och till globen. my girl, Rihanna♥ Nu ska jag ut på promme med nicole och verran. C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0