stonetown

jag vill ha pengar. fan alltså... jobbigt läge. måste spara alla mina pengar inför stockholm så att jag kan shoppa och äta där. om jag är snäll kanske jag får en slant av min föräldrar. Jag längtar tills konserten som sjutton. gud vad roligt det ska bli!! eller hur veronica? nu håller mamma på att laga mat. Chicken tikka och ris. yummiiii! dålig uppdatering på bloggen I know. men tumblr är så mycket roligare! ni måste skaffa det alltså. On the outside it seems so boring but when you get into it its like fucking narnia!!! lovar. true shit. haha. fan blir aldrig frisk. sitter hemma och ruttnar bort jämt känns det som. fattar inte vad gud vill mig!? varför blir jag sjuk hela tiden? nästa helg blire en enda stor fest. fest hos mange. äsch, c ya later haha.

en bild på stenstan som jag tog precis när skolan börjat.

Kommentarer
Postat av: aeel

åt du kyckling hackspätt? brukar inte käka sånt jag :u

2011-10-27 @ 19:06:21
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0