She's the only girl left in the world that can guarantee what you need tonight

Två suddiga bilder från när jag, Cim och Veronica var på selånger marknad i sommras.



ååååh vad trött jag är! orkar inte ens skriva klart spanska läxan som typ ska in idag? fattade inte riktigt. aja. spanskaläxa tills imorrn med som jag tror jag kan hyffsat bra. kul för er att höra om mitt skolarbete? nä trodde väl det. Har alla fall nästan inga läxor, prov osv. alls!!! så skönt. älskar min skola jag går på.

Var och tränade efter skolan. det gick verkligen bra! ovanligt bra. körde ett pass rumpa, mage, lår och 15 min sprang jag på bandet... mina ben var helt sluta orkade inte springa mer haha... men det kändes bra alla fall. imorrn blir de träna igen.

hm.. det är verkligen jätte mycket grejor inbokat och planerat inför lovet. som är v44. stressigt. alla mina pengar r kommer ryka!!! fattig jag kommer vara sen. aja längtar tills lover något otroligit. Det är inte heller långt kvar tills jag drar till afrika, Marocko i 3 veckor. ska bliii sjukt nice det med. nu ska jag sova. nattinatti, c ya.

Kommentarer
Postat av: aeel

när ska du dit :O?

2011-10-17 @ 17:40:14
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0