rihanna X calvin harris X we found love

alltså jag orkar inte... FML. jag blir sjuk hela tiden. känns som om jag har ont i halsen dygnet runt hela tiden. feber och halsont. kul liv. missar mitt eget liv när jag är sjuk ju. får fan inte en enda chans att komma igång med träningen heller. vad vill gud mig. orkar inte mer.. vill vara frisk!! aja.. här är the official video till "we found love". LOVE RIHANNA! sjuuuukt braaaa video. älskar den. rihanna är så jäkla snygg. men kilen då, fan vad snygg! het kille de där. var heter han? nån som vet! vem är det.. har inte energi att googla på det nu. check out the video nu!!!


Kommentarer
Postat av: veronica

googlade lite men hittade inget naaaaamn :(

2011-10-19 @ 21:52:57
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0