illest muthafucker alive

herre min gud. jackan. kanyes jacka. finns inte ord. vet inte vad jag skulle ta mig till om jag hade den. galet. give me.
FAN WTT MÅSTE KOMMA TILL EUROPA OCH SVERIGE. GISSA VEM SOM SKA STÅ LÄNGST FRAM?

GIVE ME THAT FUCKING JACKET. NOW. OH god give me all the clothes!
hellyeahleggo:  WATCH THE THRONE @ MSG 11/7 by skinnyboybalki on Flickr.
throwyadiamonds:  I NEED IT ALLLLLLLL  gimme!!<3
hellyeahleggo:  Watch The Throne (Opening night of the tour - ATL) by estesworld2010 on Flickr.
moneyclothesnhoes:  “What more can I say, we killin’ em”
throwyadiamonds:  sexy-sweaters seriously need to start making these, I WOULD BUY SO MANY !!!

och så skulle jag bära sweatern här ovan när jag står där längst fram vid scenen.
tänk om de kunde tillverka den på riktigt!!! vill inte ens tänka tanken. that shit craaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0