I'mma try to swim from something bigger than me

läget? har egentligen inte mycket att säga. var inte så jobbigt att gå till halv 5. helt okej faktiskt. imorrn ska jag träna dirket efter skolan så kommer nog hem runt 5-6 tiden imorrn med skulle jag tro. intressant inlägg hade mycket intressant saker att säga. juste inte så långt kvar till jul nu!!! ska ju åka till marocko då i 3 veckor. det ända negativa med det är att jag inte kommer vara hemma på nyår. hade helst velat vara hemma då och haft kul med mina vänner men nu blir det inte så. en annan rolig grej är ju att jag kanske ska gå på nån festival där nere i africaaa. typ goa trance. ganska nice det! får se hur det blir med det. ska forsätta lyssna på musik nu. c ya!

societyaintshit:  (via imgTumble)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0