fjärilar på väggen.



Äntligen hemma från skolan! den här dagen kändes oerhört seg. började 12 men de två lektioner jag hade gick verkligen jätte segt. Imorrn ska jag baka lussebullar! så himla gott!! raaauuwwrr! MUMMA. Har ingen aning om vad jag ska göra idag. tänkte ju baka idag eftersom jag inte har nåt annat för mig men mamma ville vara med och hon har inte tid idag.

Vill ni veta vad jag gjorde igår? storstädade mitt rum. då menar jag verkligen storstädade! jag skurade, dammsög, dammtorkade överallt, rensade och sorterade mina kläder och möblerade om! ja, jag tror att mitt rum aldrig varit så fint som det är nu! riktigt rent och snyggt. möblerade även om så att nu känns rummet lite större och möblerna står på en bättre plats, så att det både ser bättre ut och är mer bekvämligt (eller hur man ska säga). Kände för en förändring helt enkelt och det blev superbra!!

Det ända som fattar nu är att få upp lite dope shit på väggarna. det enda jag har på väggarna är hyllor och en spegel. Har ju en stor affish med rihanna på som ska upp, måste bara skaffa en ram och lite andra coola saker som jag vill hänga upp.

Juste! farfars fjärilstavlor! dom är ju as ball. Min farfar fångade fjärilar i afrika och satte dom i tavlor. sjukt häftigt! det är inga små fjärilar heller och de flesta är säkert utrotningshotade eller väldigt sällsynta. han har även fångat skalbaggar och sånna småkryp men jag är så sugen på att ha sånna på vägen då jag inte precis gillar kryp. men de är fett coola med.. blir fan rädd! alla fall i sommras då jag var ner till malmö, där farfar bor och hälsade på honom så fick vi även se han skorpion som han har! FATTA HUR STOR DEN VAR ELLER! SJUKT. vet inte exakt men säkert 20 cm!!!! alltså var den enorm! den var riktigt läskig. nu ska jag käka, är verkligen vrålhungrig! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0