novacane

Sitter och försöker skriva klart min engelska summery. eller ja, det är inte en summery utan fyyyra st. har gjort två så har två kvar... har verkligen ingen ork eller lust. då skriver man ett blogginlägg istället? haha. Japp det gör man. Imorrn efter skolan ska jag städa mitt rum! roligt att veta för er. nää men jag tänkte möblera om faktiskt. om jag hinner det. jag har inga planer inför helgen.. får se vad som händer. sitter just nu och lyssnar på min musik (duuuh! när gör jag inte det?) delar med mig av en lista till er! den är sjukt nice→ Novacane. Lyssna på den nu! det är mest rnb skulle jag tro. ska forstätta lyssna och tare chill ett tag sedan ska jag forstätta med engelskan. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0