att slitas i stycken.

precis lagt mig i sängen. mår ganska bra just nu. det är nog för att mina bästa vänner, bafucin och alvedon har ställt upp för mig och stöttat mig hela dagen. kärlek till er bästisar. hua!! natten som var, var inte alls rolig. inte ett dugg. har haft riktigt hög feber i natt. när jag har hög feber så drömmar jag alltid mardrömmar. det är alltid samma drömmar också. fy vad hemska de är! det känns verkligen till 100% som om det är på riktigt. känns verkligen som real life. går alltid i sömen och pratar medans jag sover. alltså mamma och pappa märker inte att jag sover föräns de märker jag snackar gojja. alla fall, jag drömmer inte någon halvläskig mardröm utan kan nog mer jämföra det med en sawfilm. vill ni veta mer? det känns som om jag ska spricka. jag blir typ uppblåst och liksom gigantisk och så är mina organ på väg att tryckas ur mig. håller helt enkelt på att spricka och explodera. allt i rummet förvandlas till farliga saker typ knivar, svärd och vasa föremål osv. tillexempel när jag var i Indien och hade feber så trodde jag bla. att takfläktarna var vasa knivar som typ skulle slakta mig och ramla ner på mig. nice. det är verkligen riktigt hemskt. tänk er att alla organ dras ur dig och du spricker. kan ju inte kännas bra. får verkligen panikattacker och skriker att jag kommer att dö. ska inte berätta något mer nu. vill ju inte att ni också ska få mardrömmar! jag vet alla fall hur de i saw känner sig. med hur som helst vaknde imorse vid halv 6 och trodde att mina organ skulle slitas ut och att jag skulle dö. gick in till mamma och vaknade typ då. gick och tog alvedon och sen la jag mig igen och vakna vid 1 tiden. därav att jag missade den stora händelsen. 11-11-11-11-11. jag sov alla fall inte bort hela dagen så kunde ju önska mig nåt endå.

nog pratat om min feber och mardrömmar.
idag så upptäckte jag mammas och pappas LP-sammling! ooooh vad nice. mamma lovade att vi ska köpa en ny spelare eftersom den förra gick sönder. ska bli så kul! men nu ska jag försöka sova så att jag blir frisk någon gång. fett less på att vara sjuk all the time. vill inte mitt liv ska stå på paus som det gör just nu. så tråkigt att sitta hemma hela tiden. förstår inte vad jag gör för fel? jag väntar tills att jag blivit helt frisk. alltså någon vecka eller mer efter att jag varit sjuk. sen börjar jag träna igen och så blir jag sjuk direkt igen. hinner bara gå runt 2 veckor från att jag varit förkyld så är jag sjuk igen... någon som kan hjälpa mig!???? vad gör jag för fel. någon som vet? help me, please!

vi hörs imorrn. godnatt.

brownmon3y:  ICE CUBE of N.W.A. by Jazmin Million on Flickr.


det ska bli så spännande och se vad jag hittar för intressanta skivor! vet alla fall att kära marley familjen finns. för de minns jag sen jag var liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0