Rihanna concert X Stockholm X Ericsson Globe X 11-11-01

OH vad glad och hyped jag är! i morgon drar jag, veornica, emma och cim till stockholm. Rihanna blev ju tvungen att ställa in sin koncert i malmö. förstår hur ni känner er ni där nere i malmö. jag skulle förmodligen börja böla som en liten unge. hur hade ju fått någon slags utmattning typ. hälsan går ju först! och vi vill väl inte hon ska må dålig eller riskera häslan! jag förstår att hon inte kunde ha mått bra om hon ställer inte hela koncerten. men som det ser ut just ska hon genomföra koncerten ikväll alltså och imorrn kväll då vi ska se hon. Rihanna gör allt för sina fans så klandra hon inte så hårt för de här med malmö. Ni får nog ett nytt datum. hon kommer inte svika er. Rihanna♥

HÄR och HÄR kan ni se hur vad som gäller just nu och hur Rihanna mår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0