'Till I collapse

'Till I collapse är en av de låtar som sitter mig närmast hjärtat. vad fult det där lät men ni fattar. Lyssnar alltid på den här låten när jag riktigt förbannad eller ledsen. När jag känner att livet suger, när jag är fett less på livet. dom stunder när jag bara vill slå ner nån. då jag är riktigt jävla arg, förtvivlad eller ledsen. låten passar perfekt att lyssna på då. känns skönt att höra Eminem och Nate vid som stunderna. låten liksom keeps me going! blir lugn sen efter jag lyssnat på den några gånger. saknar Nate dogg som sjutton. men musiken finns ju kvar som tur är och Eminem är helt enkelt bäst! han är bäst på alla sätt. han är obeskrivligt jävla grym. Hua, vad bra han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0