thats my bitch.

HEY BOYS AND GIRLS! "I got a new riddle, Who’s the new old perv thats tryna play second fiddle, No disrespect, I’m not tryna belittle, But my dick worth money I put Monie in the middle" haha jag tänker alltid på kanye varje gång jag säger,hör eller läser boys and girls och då börjar jag att rappa "thats my bitch" för mig själv. Sh-shorty right there Thats my bitch!! SÅ JÄVLA TUNG. okej, jag ska inte gå lös över hur mycket jag diggar kanye nu. haha! ska lugna ner mig.

Har även tänkt på en sak hur jag ofta har lust att börja rappa med och typ hoppa upp och ner och göra the rap-moves om ni fattar vad jag menar haha. men man kan inte göra så bland folk? alltså jag syftar på när man sitter med hörlurarna på en bänkm på skolan eller i väntan på bussen eller något liknade. kan ju inte precis skrika/rappa ut: "THATS MY BITCH!!! YE YE!" haha ska göra det nästa gång bara för att. kan inte låta bli att sjunga och rappa med haha. om jag fick vara en rappare skulle jag vilja vara... helt oväntat nu säger jag rick ross. det trodde ni inte va??? haha men han är fett skön. tung kille, och då menar jag TUNG som i TUNG, TUNG. ni fattar haha. så härli kille när han gör sitt "RUH, RUUUHHH" haha can't handle it, så himla skön snubbe. fet och rik. återkommer med vilka fler jag skulle kunna tänka mig att byta liv med eller vilka jag tror man skulle ha som roligast att vara.

Hur som helst HEY! hur e läget med er, mina kära bloggläsare! jag mår super! har varit otrolgt glad idag.. känns som jag har skrattat mig igenom hela dagen! känt mig lycklig vilket inte är så vanligt. tyvärr. typ livet är roligt haha! så kul att känna så. Satt mig och ritade lite förut. typ 20 minuter så var två tecknignar klar. blev nöjd. sjukt vad mycket fantasi jag har. är ganska så kreativ men jag typ utnyttjar inte min fulla potential eller hur man ska säga. borde rita och måla oftare. gjorde de förr men nu för tiden så gör jag inte det. händer väldigt sällan att jag sätter mig ner med pennan. ska börja göra det oftare. Nu ska jag försöka träna på spanska läxan jag har tills imorrn och forsätta chilla på sängen med musiken på högsta volym! hör mamma diggar musiken ute i köket! de e snoop för tillfället som hon gillar. haha hon bakar och det luktar gott! jag lär ju äta upp hela saffranskakan haha. aja vi hörs imorrn.

bilden visar hur min mun kommer ser ut när jag äter upp mammas kaka. roligt. jag vet.

Kommentarer
Postat av: veronica

HAHAHA I LOVE U BIIIIATCH

2011-11-30 @ 23:05:26
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0