talk that talk

Jag har börjat komma över det nu. alltså, att det inte blev någon koncert. hon har ju varit på semester nu i italien, lilla rihanna gumman. bra det, att hon vilar upp sig och så. det förtjänar hon och hon behöver det. såklart kunde jag inte låta bli att tjuvlyssna på låtarna från nya talk that talk. skit kvalite och inte hela låtarna. gillar det jag hör. hon är grym som vanligt. längtar tills jag kan lyssna med bättre kvalite. det är en grej jag stör mig nå sjukt mycket på. inte alls likt mig att känna så här men. det är så många som helt plötsligt börjat gilla rihanna. typ nu helt plötsligt är hon grymmast och alla lyssnar på hon. det är faktiskt sjukt störande då jag har avgudat henne sen 2005, då jag lyssnade på If It's Lovin' That You Want och Pon De Replay. jag lyssnar inte bara på hennes hitlåtar som alla andra. poplåtarna. pop som alla randoms älskar. men försöker att inte störa mig på det. roligt att fler gillar hon. hennes popiga sida då. jag gillar inte riktigt den typen av musiken som hon gör. eller jag gillar ju det med men jag föredrar inte dom låtarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0