en av de värsta dagarna i mitt liv

Hej. är väldigt less just nu. stockholmsresan blev inte som tänkt. Rihannas konsert blev inställd, igen. Har aldrig blivit så besviken i hela mitt liv tror jag. kunde inte hålla tillbaka tårarna seriöst. låter jätte tönigt jag vet. kunde inte rå för det. efter att ha sett fram emot denna dag i 8 månader då vi köpte biljetterna för så länge sedan, fixat med hotell och planerat allt, hur vi skulle ta oss ner dit, sparat pengar. och igår satt vi på bussen och höll på att spricka av förväntan, fick vi syn på globen från bussen, den var helt röd! som loud och hennes hår och efter en massa krångel innan vi kunde ens ta oss in i globen. Jag fick inte ta med min kamera in dit även fast det inte var en systemkamera, det var en digital kamera och det får man ha men jag fick inte av visa störda anledningar. så blev jag tvungen går ut kön som var hundra mil lång och veornica har redan kommit in. fick jag stå i en annan kö för att lämna in kameran där. då kostade det 20kr vilket ingen hade informerat om. jag hade inga lösa pengar.. tar ni kort? sa jag! tror ni dom gjorde det? nej. fick springa in på nån jävla galleria och yta runt där själv utan att veta vart fan det fanns en bankomat. ni kan ju gissa om det var lång kö till bankomaten!!? äntligen var det min tur! stoppade in kortet.. och var tror ni händer? JO KORTET KAN EJ LÄSAS!!? jag fick seriöst ett dampanfall då!!! jag kunde inte tro det var sant. ska jag behöva missa konserten för en jävla 20a. var typ vara en kvart kvar tills det började. paniken som uppstod alltså. veornica fick springa ut därifrån igen och komma med sitt jävla kort och vi fick ställa oss i kö igen. IALLAFALL tillslut kom vi in globen. helt galet stort det är! har aldrig varit på en så stor arena/konserthus eller vad man ska kalla det. vi satt där och var hur glada och taggade som helst. ni anar inte!! det skulle ha börjat för en timme sen.. vi trodde att de kanske drog ut på tiden för alla hade inte kommit in ännu. eftersom det strömmade fortfarande in en massa folk. men så kommer en gubbe ut och säger: "jag är ledsen men jag har en tråkig nyhet. konserten är tyvärr inställd pga. att rihanna har insjuknat igen." jag trodde först det var ett skämt. men det var det inte. tror det här var en av de värsta dagarna i mitt liv. rihanna är min absolut störa idol och favoritartist. tror inte ni förstår hur det känns. de sa även att det INTE kommer bli någon ny konsert utan vi kommer endast få pengarna tillbaka. jag vill ju se hon live! Hon kommer inte tillbaka. jag är så besviken. en av mina drömmar är att träffa rihanna. fattar inte hur jag kan ha sån otur. varför skulle hon bli sjuk just nu. men huvudsaken är att rihanna mår bra och att hon tar hand om hälsan. den går först! ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag kommer inte kunna lyssna på rihanna på ett bra tag. tror verkligen inte jag klarar av det. är alla fall hemma nu och om vi bortser från det om konserten så har allt annat varit bra. avslutar här.

Ingen av er lär orka läsa. men kände jag var tvungen att skriva av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0