forever alone?

halv sitter (ligger nog mer än jag sitter) här i sängen och försöker lära in min historian tills imorrn. har prov. PROV! det där hemska ordet. hatar det ordet mest av allt. nä, jag hatar ordet läxa mer och ordet plugga. låter hemskt i mina öron. borde ju egentligen plugga (nu sa jag det fula ordet) och inte skriva här i bloggen.. mycket man borde men inte gör. skitsamma ska inte skriva mer om mitt jävla skolarbete. så otroligt ointressant! skönt att jag börjar skolan 12 varje måndag alla fall. sjukt nice. jag känner mig så ensam. fan äre för tråkigt inlägg jag skriver? typ depp. men jag är ju deppig så vad ska jag göra åt det? inte mkt. ska stänga av datorn nu och försöka sova här i min ensamhet... fett kallt här på mitt rum. vi hörs väl nåt imorrn. fan! slutar halv 5 imorrn... blir att ta med sig yoghurt och musli till skolan. rullar in mig i täcket och sover nu. godnatt.

sex then cuisine then sex. ©ibjohnson

I Have A Crush On You...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0