ägg

gooood morgon!!! haha. mamma väckte mig och så hade hon gjort frukost. kokta ägg. det är faktiskt riktigt gott med ägg. vissa tycker ju ägg inte alls är gott men jag tycker faktiskt det är gott haha. som sagt köpte inte så mycket grejor i stockholm. köpte ett par leggings på zara, vanlig tröja på gina tricot och ett halsband på topshop. fan jag önskar topshop fanns här i sundsvall. finns så mycket coolt där, lite mer unika grejor. swag på de. jaja man kan inte få allt man önskar. pappa har fixat nu så vi får pengarna tillbaka för konserten. är fortfarande ledsen kommer nog vara det ett tag till. ville så himla gärna se min rihanna. min bitch typ. nej vänta, jag är hennes bitch. skitsamma. hon kommer väl tillbaka till sverige får jag hoppas. men det känns bara så himla jobbigt att åka ner dit igen. liksom en repris. aja ska försöka glömma det här och gå vidare. haha... jobbigt det ska vara. ska fylla diskmaskinen nu. c ya



chris brown hahaha! chris tyckte han borde kört på de där. lite sexigt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0