23.35 kan inte sova.

Färg? svart skulle jag tro
Plats? långt härifrån
Land? indien, just nu i livet så.
Bok? kommer inte på nu.
Fordon? lambo! in my dreams
Serie? Greys Anatomy, fresh prince of bel air, friends
Artist? svårt. men jag säger kanye west.
Café? 7elven
Åt du senast? kvällsfika, endast en toast.
Drack du alkohol senast? ...
Läste du en bok senast? för någon dag sedan, har med skolan att göra.
Var du senast på festival? i sommras.
Köpte du något senast? donken i lördags.
Kysste du någon senast? för länge sedan.
Svor du senast? idag förmodligen.
Sjöng du senast? idag
Klagade du senast? säkert idag!
Saknar du? saknar ingen för tillfället.
Rörde dig sist? vet inte.
Vill du slå? tror inte jag vill slå någon.. inte vad jag kan komma på.
Kramade du senast? minns inte... tragiskt.
Kysste du senast? secret
Vill du prata med? hemlig
Skrev du till sist? nicole på fb
Vill du vara som? jag är mig själv
Sårade dig sist? vill inte tänka på det
Blir du galet full med? ...
Gjorde dig riktigt glad senast? veronica var det nog.
Fick du sms från senast? orkar inte titta men gissar på verran.
Är vackrast på jorden? vackraste som någonsin funnits på jorden är tupac amaru shakur.
Ska du gifta dig med? det vet jag ju inte nu.
För många vänner? nej.
Tvångstankar? ibland
Någon psykisk sjukdom? nej.
Någon fysisk sjukdom? nej.
Färgat håret? ja.
Brutit några ben? nej.
Några piercings? öron.
Egen dator? ja.
Gjort bort dig rejält? massor med gånger.
Bra självförtroende? jadå, ganska så bra ja!
Komplex? ja.
Kysst någon? ja
Tagit nakenbilder? nä
Sagt jag älskar dig till någon idag? minns inte.
Bjudit ut någon? nä
Varit kär? nej inte riktigt kär... tror jag har svårt för att bli kär.
Blivit kär i någon på nätet? nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0