21 maj, var det inte i dag världen skulle gå under haha!?

HEJ!! så tråkigt att jag inte har tid att blogga så mycket just nu. Jag måste ju kämpa i skolan nu det sista som är kvar. Tror ni förstår det. hm.. vad har jag gjort idag då? plugga! Ja det finns ju inte så mycket att säga. Snart är det dax att åka till Gröna Lund också!!:D SKA BLI SUPER KUL! Har också pratat med mami och papi om jag får åka till göteborg och på Way Out West, det lutar åt både ja och nej. Kommer nog bli ett ja! Jag vill verkligen dit alltså, kanye west, Robyn, Wiz Khalifa, Q-Tip, Janelle Monáe och Tiësto!!




Kommentarer
Postat av: aeel

sv: tack:DDD

2011-05-23 @ 18:06:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0