rah, rah! Like a dungeon dragon!!!

Hejsan, bloggen är just nu under renovering. haha fan vad tönt jag är som skriver så där. Aja ni fatta;) haha! Stanna hemma från skolan idag med. Idag har jag sett på tv, suttit ute i solen, Hjälpt pappa med lite grejor på altan och så har jag pluggat. Tänkte blogga lite nudå. Tycker min blogg är så tråkigt för jag lägger nästan aldrig upp bilder på mig själv osv. Ska bli mer sånt till sommaren. Nu för tiden känner jag mig som en zombi fortfarande... har inte vakna upp ännu och insätt det är sommar och inte vinter! MEN DET ÄR SOOOOMMAR! eller alla fall vår haha. Jaja C ya♥



Haha lite små roliga bilder:D NÄ MEN SERIÖST!? VAFAN KOMMER INTE VEVO VIDEOS UPP SAMTIDIGT I ALLA LÄNDER? HAHA TROR DOM MAN ÄR FRÅN MARS ELLER!???


Kommentarer
Postat av: aeel

hahah rolig fb sak :u

2011-05-10 @ 19:52:09
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

hahah rolig fb sak :u

2011-05-10 @ 19:53:36
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: kochér gilli

okcaerseven.blogg.sse uhr blogar man hjääääälp

2012-03-11 @ 09:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0