LADY GAGA

Jag tror inte det finns någon coolare brud än LADY GAGA på den här planeten. Hon är så cool. Här om dagen satt jag och titta på svt1 och såg att dom visa hennes konsert från Madison Square Garden i New York!!!! FATTA! Får man ha konsert där då är man NUMBER ONE IN THE WORLD!!!!! top of the top liksom. Jag satt i 2 timmar helt tyst och bara glodde. HON ÄR HELT OTROLIG. Alltså finns inte ord för det. VILKEN JÄVLA FUCKIG SHOW!!!! valuta för pengarna kan man säga. Inte någon jävla brittan som står och mimar och hoppar runt liksom! (ingen emot Britney, rösten förändras hon har inte resurserna för att ha en show i liknelse med gaga men jaja). ALLTSÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA SÄGA? helt otrolig människa. Jag måste se lady gaga live nästa gång hon är i sverige! Hon sa att då länge vi bealar för att se henne så kommer hon aldrig läppsynka. Allt hon är gör är grymt. vad låtarna handlar om, sanning och religion typ. Det känns som det kommer från hennes hjärta liksom. sanning alltså. Hon säger ju hela tiden att allt är möjligt och att vi en gång kommer stå på secenen. och man ska inte låta sig tryckas ner. GAGA står på vår sida, det finns alltid någon som tror på en och det är hon. och man har alltid sig själv om ingen annan finns där eller om någon trycker ner dig så vet man att man alltid ha sig själv. så bra sagt. Älskar hon. Ska sluta babbla nu och avsluta med att hon är en legend för mig. HELT OTROLIG och vilken röst hon har!! JAG ÄLSKAR LADY GAGA♥

Här är hennes nya singel!!! SJUKT BRA SOM VANLIGT!!
LADY GAGA - The Edge Of Glory


Kommentarer
Postat av: veronica

gagaaaaaaaaaaaaaaa is the fucking best <3<3<<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-16 @ 15:31:51
URL: http://vvvveronica.blogg.se/
Postat av: elin

Jag såg också på det med Gaga på Svt1!! Så sjukt bra var det! Var extremt bra då hon sjung You and I :D

2011-05-16 @ 22:19:45
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0