David Guetta ft. Flo Rida, Nicki Minaj - where them girls at

Spotify→ David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)



Hemma från skola nu. Äntligen finns låten på spotify! Älskar låten och jag älskar Nicki Minaj ännu mer!! Shes the beeest!!!♥ Juste har hört nu att det är 10 timmar och att man bara kan spela en och samma låt 5 gånger på spotify. och det gäller alltså alla er som inte har spotify free, unlimited eller premium. Ni som har något annat än det som spotify open kommer ha ändast 10 timmar i månaden och kommmer bara kunna spela en och samma låt max 5 gånger. Dom vill ha in mer cash förmodligen därför. Tur för mig som har free!! Nu ska jag forstätta käka mitt äpple, plugga och se film hehe. puss!

btw skriver och lägger upp bilder ikväll om sista april, cim måste skicka bilderna också.


Kommentarer
Postat av: aeel

de som har spotify free gäller de också för? sa ju att de gäller för alla utom de som har premium och de andra saken

2011-05-02 @ 20:19:59
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

men visst kommer tiden att öka som de gjorde för dom som hade open förut??

2011-05-02 @ 20:20:23
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; är det så fortfarande? för de tar väl tid att ändra allt, min ändrades förut idag, din kanske

ändras imorrne ller ngt då o;

2011-05-02 @ 21:30:45
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0