Beyoncé och sista arbetet i grunskolan

Tja bloggen!!! VET NI HUR GLAD JAG ÄR NU? Jag gjorde precis klart det sista skolarbetet i gundskolan. HAHAHA FATTA HUR SKÖNT DET KÄNNS. Jag ska då inte gråta på skolavslutning. Jag tänker SKRATTA HÖÖÖGT HAHA. Så jävla sköööönt. Gäller bara att jag kommer inte på Thoren nu så är jag nöjd. Idag ska jag.. plugga!? nej, nu kommer ni inte behöva läsa det ordet på ett braaaa tag. Tänkte blogga lite nu eftersom jag itne gjort det på ett tag. Sedan ska jag käka och bara ta det lungt idag så chiiiill!!!!! PUSS HEJ♥



Längtar verkligen tills albumet släpps! B B B B BEYONCÈ!!! woop woop QUEEN B! Men ärligt så tyckte jag "Who Run The World (Girls)" inte var bra alls.. alldeles för få ordig och aaa den sög eller okej inte sög men aja. Videon var desto bättre alla fall.


Kommentarer
Postat av: aeel

skönt för dig frida :D

2011-05-31 @ 19:03:44
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: veronica

WIOOOHOOOOOO

2011-06-01 @ 14:05:25
URL: http://vvvveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0