8 Maj 2011

hejsan! allt bra med er? Jag hade alla fall kul igår! Jag, Veronica, Cim, Emma och Elin åkte till birsta och jag köpte två bas tröjor. Sedan tog vi bussen hem tog cyklarna efter att alla ätit til ica. köpte lite gott sen drog vi hem till Emma och hade kul där såg blandannat på The grudge. haha läskigt. Sen cykla vi hem och jag la mig och sov vid 2 tror jag. Ska städa mitt rum nu och göra lite fint här. FÅr se vad jag hittar på idag. C ya♥


Jag och Elin på bilden. Undra vad jag gör med munnen haha?


Kommentarer
Postat av: aeel

hahahah trodde först de stod " två bajs tröjor " så tänkte, meh gillade hon dom inte o: sen läste jag om :u

2011-05-08 @ 20:38:56
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0