you must be crazy


Mina fina och goda cupcakes♥ tyvärr blev det ingen bild på min snygga tårta.. synd det.

 



Det mesta av vad jag köpt senaste veckan och vad jag fått i födelsedags present! +pengar, ett par jeans och några linnen som kändes onödigt att lägga upp eftersom jag använt dom redan och inte var något speciellt med dom. och så klart adidas skorna jag redan visat er.

Ska fortsätta städa mitt rum nu så att det går att vara här. Jag, Cim och Veronica ska ha twilightMaraton haha! dom mupparna har aldrig sett filmerna, JO! jag sa ALDRIG. haha skandal.. jag såg dom för första gången i sommras typ och jag är ett twilight freak nu haha.. man kan ju inte vänta till nästa film kommer!! damp man får när man sett klart Eclipse.. och vil se mer! haha.. Jaja C ya!


Kommentarer
Postat av: aeel

haha aldrig sett dem jag heller ^^

vet knappt vad dem handlar om HAH

2011-03-06 @ 19:38:05
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0