nattinlägg!

hejhej! som sagt var jag på birsta idag och köpte dom älskade skorna jag pratat om, ååå jag älskar dom! men jag har inte varit hemma i mer än någon minut idag så har inte kunnat ta kort och lägga upp vad jag köpt de senaste dagarna så det får vell bli imorrn. dessutom så ska jag städa mitt rum och grov städa garderoben imorgon eller hm.. kanske inte ska skriva imorrn utan senare "idag" haha! kl är ju halv 4 typ. jaja ni får vell läsa detta när ni vaknar eller så.

Alla fall så efter vi varit på birsta åkte vi till cim och bestämde oss för att gå på bio. Vi såg "Ritualen" som var jätte bra! spännande, läskig och psykiskt jobbig eller hur man ska säga haha, scary film men jävligt bra. rekomenderas staaaarkt! den handlar typ om kristendom, djävulen och demoner som tar över mohahah. sjukt bra tyckte jag alla fall. Men jag trodde den skulle vara läskigare. Efter bion åkte jag veronica och cim (har jag glömt säga att det är dom jag varit med hela dagen haha) hem till cimpan och vi "sover" här.



nu ska vi chilla och mysa, sova eller nåt haha, hörs gullungar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0