Here comes the rain and thunder now

Hej på er! Allt bra med er?:) jag mår inte så bra jag.. har så jävla ont i huvudet och typ i nacken/bak huvudet!!! men jag får kämpa på endå och plugga. Inte roligt det men jag måste så ska slå på lite musik nu och krypa ner i sängen och plugga... ska försöka att inte somna haha! är så sjukt trött alltså. slänger upp några inlägg innan jag lämnar datorn!

American Vouge april 2011






"I don’t ever want to have to depend on a relationship. I think it’s a really special thing to find love. It’s beautiful. Nothing can match it. But I want to make sure that I find other things in life that I love besides… love.
"
- Rihanna in the April Issue of Vogue.

Kan inte låta bli att längta till Rihannas konsert!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0