samsung wave s8500


Ja! idag kom mobilen! Tur det för jag har inget tålamod så en dag till och jag skulle få nåt fel. Den verkar superbra är sååå nöjd!!! skulle inte vilja ha nååågon annan mobil. Ska fortsätta pilla med den nu bland annat måste jag rensa bland kontakterna jag har 7st kontakter av emma haha... så knäppt!!? så jag har lite att göra eftersom det är dubbelt om inte trippelt av alla och det är typ efternamnen först osv.. så vill jag inte ha det. ska lägga över lite musik också men jag måste köpa minneskort så det får vell inte plats med sååå velldans många låtar. puss på er!


Kommentarer
Postat av: aeel

äntligen har du köpt ny mobil:D alltid kul med nya elektronik saker:U man bara kan inte sluta pilla på de :u

2011-03-22 @ 19:39:41
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0