Dagens

Dagens favorit: eh vadå favorit? kommer inte på nåt!!!


Dagens outfit: svarta jeans typ, vitt linne nån random svart kofta. tog bara något imorse haha.


Dagens roligaste: ojoj svårt! har roligt ofta men jag kommer inte på något speciellt.


Dagens låt: Miguel - sure thing ( spotify länk→ Miguel – Sure Thing ) så jäkla bra låt!! Ä L S K A R! 


Dagens positiva: att vi åt jätte god mat och att det är grey´s + of the map idag på tv haha!


Dagens negativa: att jag måste plugga lite på svenskan eftersom det är prov imorrn?


Dagens sms: kom typ 5 sms av halebop och jag förstod inget


Dagens tråkigaste: plugga och att jag längtar efter en viss person


Dagens köp: glass och godis


Dagens finaste: hm jag vet inte! min mobil eller nåt haha...


Dagens snyggaste: Mayor Matthews


Lånade listan
av Elin, hade tråkigt haha!:)


Kommentarer
Postat av: elin

faaaan jag total missa Grey's :(

2011-03-23 @ 22:27:50
URL: http://elintjernblomm.blogg.se/
Postat av: cimberly

Mayor Matthews, menar du någon gubbe. han är president.. :c

2011-03-25 @ 16:42:38
URL: http://cimsjooberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0